IM BACK :)

HILUUUHAAA!

så har man varit ifrån sin blogg lite väl länge.. planen va o göra en helt ny blogg men finns för mycket historia i denna blogg så d får bli o fortsätta me den här :) ..

så va har hänt i mitt liv sedan december.. har varit en riktig berg o dal bana vill ja lova.. men nu e ja lyckligare än på myyyycket länge :) störta lyckan e att min fina familj e återförenad efter 8 lååånga månader.. för er som inte vet så har vi varit separerade men kan helt enkelt inte leva utan varandra .. så nu e d bara o ta vara på varandra o lära av våra tidigare misstag o ine låta saker o ting hända igen <3


så va har mer hänt.. min lilla plutt blev 2 år i april o me honom i sit liv kan ja ju lova att man känner att man lever hahah vi har fått en riiiktig vilding me ett riktigt hett temperament haha


min stora grabb har gått o blivit 11 år heeeelt otroligt att ja har en 11 åring va tiden går fort.. 2 år kvar sen e han tonåring på riktigt .. dock e d myyycket hormoner i kroppen på han redan nu så åter igen känner man att man lever :))


men hjälp va ja älskar mina söner dom e helt otroligt fina faktiskt dom finaste som finns :))

själv har ja me fyllt hela 28 år två år kvar t o bli kärring ;)) nu kommer nog förmodligen både mamma agge o jenny kommentera just dessa rader om o va 30 o d e lika me kärring :PPP ahahahha skojja bara lite lugn mina damer man e inte äldre än va man känner sig ;) o min 28års dag fira ja me en massa fina vänner o d blev en mycket lyckad kväll :)


hmm va mer.. har blivit moster på nytt t en underbar liten prinsessa .. d va på tiden att d skulle komma en liten tjeja t oss o hon e helt uuunderbar :)


mycket har hänt som sagt under en tid ..men d viktigaste vet ni nu o resten låter vi va :)

om en vecka blire o åka på lite semester .. ja har en vän som har ett hjärta av guld ..i födelsedags present fick ja en relax resa av henne t side (turkiet) o hon e dock inte bara en bra vän pga d utan allmänt hon har verkligen hjärtat på rätt plats o d innehåller baaara kärlek tack världens finaste zahra att du finns där för mig i vått o tort :)

så den 29/8 bär d av t turkiet för lite sooool o värme ska bli helt underbart ser verkligen fram emot detta :)  dock ser ja inte fram emot o lämna barnen en vecka  kommer saaakna dom nått otroligt ..men me gott sällskap o massa sol o bad o god mat så får ja försöka hålla moders tankarna på annat håll .. ja vet att dom kommer ha d super utan mig en vecka o d e tack vara deras pappa o mormor/morfar <3 o nog e d nyttit o va ifrån varandra ibland o samla lite nya krafter av en massa god energi :)

har haft mina underbara systrar jessie o maria-jose hos mig i 2 veckor d har vart myyys men hjälp vilket håll igång d har varit konstant .. men barnen har njutit av o ha dom här speciellt antonie som bara avgudar sina mostrar :)


nä hä nu ska ja kolla på lite film blir rush hour 3 så klockren den e dööör av garv .. ja o maria-j börja se den igår men båda slockna i sängen eheheh

 ha en super mysig lördag kväll d ska ja ha i min ensamhet då jonte e i gislaved o jessie åkte me hem ...maria-j e på marknad o cristo e i sthlm o lilleman sover buuhuuu ibland kan man känna sig riktig ensam fast man har så mycket fina människor omkring sig vist e d märkligt .. nej nu avslutar ja detta inlägg me ett tidigt gonatt :) hörs imorn :D

chipp chopp


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hörrö!!!! Kärring???!! Jag är bara 29 för det första! I 2 veckor till! Kul att du skriver igen!! Hoppas det gått bra med allt sen sist!! Många kramar från en ungdom;)

2011-08-20 @ 21:47:07
Postat av: mina

sååå kul :D <3

2011-08-21 @ 22:13:58
URL: http://trehjartanenkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0