sthlm

hilloooow!

idag har ja lite tid över o ork o lust till o skriva heheh dagen har rullat på som vanligt :) dagis som gick jätte bra hela dagen visserligen va ja ju me hela dagen men kul att dom idag äntligen fick se antonies riktiga beteende vilket e en glad o livfull pojke :D på väg hem från dagis va antonie så trött att han inte ens orka hålla sig vaken i fem min ...så han slockna i vagnen lilla plutten :)

hemma blev d o faktiskt bara ta d lugnt medans han sov! o när han vakna gick vi en sväng t hc o mötte upp cristo o handla lite ..väl hemma igen blev d o laga pizza d blev himla gott!!!

blev även en snabbis på cykeln t netto för o inhandla lite giftpinnar..

va mer haft fullt uppme ena sonen som vanligt antonie ..jonte ser man ju som sagt inte mycket av när d e fint väder heheh ute heeela dagarna :)  men imorn får man äntligen umgås lite på egen hand me han :) typ till o från träningen.. d e ju torsdag imorn o åter igen taekwondo träning :)

o på fredag blir en tripp me hela familjen t sthlm då cristos lillebror fyller år..så biljetterna e bokade o klaraföro använda:) som vanligt kommer bror min bo här under helgen :)

nä nu blire äntligen lite beverly hills s03 :D wooohoo ha en härlig kväll alla

kram kram


Kommentarer
Postat av: andres elorza aravena

jag fyller inte år det är min mamma som fyller år :S

2010-09-24 @ 11:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0