sjukdommar!

blääää för alla dumma sjukdommar som finns o förstör för människor! själv lider ja av en sjukdom som kan förstöra ens vardag titt som tätt .men d har ja lärt mig o leva me.. men att canser o hjärtsjukdommar osv finns ush får ont i magen när man tänker på sånt o när nån i ens närhet åker på sån skit... så alla mina tankar finns just nu hos dig!!!!

för övrigt så har d vart en rätt seg eftermiddag ..tog ett lååångt bad me lilleman o när han klev upp så blev d ännu längre bad för mig sköööööönt! e d nått ja inte skulle kunna leva utan så e d verkligen mitt badkar! o speciellt inte kalla perioder då kan ja till o me bada 3 ggn om dagen hahahah galet ja vet men ja e ju så frusen av mig o d finns inget skönare än ett varmt bad me mysig belysning o skön musik lr bara tysnad UNDERBART! bästa avslappningen som finns!

just d hahahahahhhahah när vi sitter o äter så e ja o antonie klara o min kära son har en tendens av att slita av sig blöjan så fort han får chansen ..o d gjorde han ahahahahhahahahahha gud ja skrattar så ja dör snart ..han går o parkerar sig precis brevid cristo som fortfarande sitter o äter o lägger av världens skit hög sen går han iskallt därifrån hahahahhahahah ja bara ser hur cristo kollar me munnen full me mat o vet inte vart han ska ta vägen ahhahaha stackars!

dagen har alla fall vart blandade känslor me dagis, skratt o mycket tankar nu mot kvällen ..... alla fall ska ska läggamig nu ..har haft migrän hela dagen ...tror ja behöver sömn!

så gonatt gott folk! SOV GOTT!

Kommentarer
Postat av: mani

AHAHHAHAHAHAHAHA! ANTONIE ÄR SÅ JÄVLA ROLIG! ÄLSKAR HONOM DEN LILLA MUFFEN :DD

2010-09-02 @ 16:42:15
URL: http://memyselfmani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0