panik!

vill inte vill inte vill inte!!! FYFAN FÖR O LÄMNA SITT BARN PÅ DAGIS I TÅRAR!!! idag fick ja mig ett rejält slag i magen allt har gått så bra på dagis ..o idag börja inte dagen bra ..först fick antonie en dörr upplängt rakt i ansiktet på han vilket gjorde att han höll sig nära mig hela tiden... o mitt i allting kommer en fröken o säger att nu e d bra om mamma går ..o tar upp antonie så ja får säga hejdå..själv va ja inte redo ritkigt då just för han inte va säker själv.. men ett snabbt hejdå blev d o ja stog utanför dörren o lyssna ett bra tag o han va såå himla lessen ..mitt hjärta ville dra hela mig in o ta han tbaka o säga att vi skiter i d här.. men hjärnen sa emot då ja vet att d går över me tiden ..men just under denna period känns d rent ut sagt FÖR JÄVLIGT! kände att d va ingen ide o stå o plåga mig själv utanför dörren o höra hans skrik så ja gick hemmot..o ja hinner bara utanför så bröt ja ihopp... kunde verkligen inte hålla emot tårarna.. allt som hade gått så bra bara fick en vändning mot d jobbiga :( oooh ja vill bara gå o hämta han.. men d vet ja ju inte hjälper honom utan gör d bara värre..så ja får helt enkelt bita ihopp o hoppas på att morgondagen blir bättre . ska t baka t dagis för o hämta han efter maten så vid halv tolv ..tiden dit känns just nu som en evighet! ibland e d riktigt skönt me en blogg o bara skriva av sig!!!!

nä nu ska ja sätta fart me nått här hemma så tiden går fort o ja kan hämta min skruttunge :))

skriver senare o berättar hur d har gått under dagen för lilleman! hoppas på lite bilder me från helgen .

ha en bra dag så länge chipp chopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0