fredag

ja som ni såg på sms inlägget innan så hade ja som vanligt skrivit text till som funkar när den vill... men bilden visar en super duper trött antonie som har en tendens av o lägga sig på golvet o rå däcka haha både ja o cristo kämpar o kämpar vissa kvällar o han bara vägrar o vill ner på golvet o när vi väl låter han gå ner så går han direkt o lägger sig på golvet o somnar hahaha stackars lite men han däckar verkligen direkt min lilla plutt!

svar t agge: jo du kan ladda ner säsong 2 på torrents! tror man även kan kolla på mtv hemsida d har släppts 5 avsnitt än så länge KLOCKRENA! kan lova att d e en hel del catfight mellan tjejerna o då menar ja riktiga fighter asså hjälp va d händer saker i säsong 2 den äger helt klart säsong 1 ! kolla så får du se :D hoppas d e bra me er me :)

idag har dagen vart lite upp o ner ..antonie har vart allmänt gnällig tror d e feber på g för natten va inte den roligaste heller..han viste inte riktigt va han ville lr hur han skulle ligga men min hand skulle va under på brevid lr över hans ansikte hela tiden så ni kan ju tänka er hur min arm mådde imorse när ja vakna hahah kände mig som en stendöd firre! idag har dagen bjudit på städ städ tvätt o mera tvätt .. va även en sväng o köpte galjar då alla affärer e så j*vla snåla o inte kan ge några lr inte ens sälja några så d blev o handla ett gäng på klas ohlsson . upp me alla kläder sen som legat en månad typ i en hög inne i garderoben. sen kom mina o barnen o hälsa på en sväng :) kul o se dom ! kevin han ja inte se mycket av för han drog ut me jonte heheh.. alla fall nu på kvällen har ja suttit o drömt om en feeeeet pizza så till slut tog ja på mig o gick o handla mig en pizza hahahaha gott va d o d e ju ändå fredag :P

nä nu ska ja forsätta o kolla på bevvan medans barnen sover o ja har datan för mig själv :) ha en bra fredag kväll alla chipp chopp

Kommentarer
Postat av: carro

kolla på jersey shore på fastpasstv.com skit bra sida



ha d bra =D

o så fina bilder

2010-09-03 @ 22:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0