frågor o svar :)

d va länge sen man fyllde i nån sån så nu ska ja göra d :D min serie finns kvar o väntar på mig :P

FAKTA
Smeknamn: karin :P nä vars inget direkt som folk säger men sambon har ju en hel del smeknamn för mig ahhaha.
Födelsedag: 14 juni
Bor: Norrköping


FAVORIT...
Färg: Svart , Röd
Plats: Badkaret
Drog:Kärlek
Fordon:hmm ja e flygrädd, åksjuk gällande alla fordon så ja har nog ingen favorit!
Film: Jurryn
Djur: häst & orm
Affär: förr va d gina men dom har bara skräp nu för tiden tycker ja..så ja vet inte ahhaha.
Serie: hahaha vi säger som så att ja gillar serier ;)
Café: går inte på cafe så ofta så ingen
Skor: HÖGKLACKAT!

BRUKAR DU...
Titta på dig själv i spegeln: undviker den så gott d går hahaha
Gnälla: AAAAA hahahah o ja står för d oxå :D
Skrika: hmm när ja kokar över då kommer ett o annat skrik
Sova: ääh jo på natten om lillherrn tillåter :)
Drömma mardrömmar: ibland
Klä dig i svart: ja ja älskar svart!
Hata folk: Inte hata men förakta ; ja, d ska krävas mycket för att ja ska kunna hata någon!
Lita på folk: på folk hmm ja litar på mig själv d e bäst så!

NÄR...
Åt du senast: haha sitter just nu o äter torkade jordgubbar (naturgodis)
Läste du en bok senast: d va me min son jonathan för ett tag sen
Var du på konsert senast: Oj, längesen.
Köpte du något senast: för några timmar sen mössa, fuskpolo t antonie o en tröja t jonathan .
Sjöng du senast: för nån timma sen me min lilla skrutt unge
Klagade du senast: nån timma sen på att min sambo kunde hämta sina papper själv o inte ja hahahah

VEM...
Saknar du: finns många i mitt liv som ja saknar starkt!
Gjorde dig riktigt glad senast: jonathan o antonie 
Fick du sms från senast: cristo

HAR DU...
För många vänner: nää man kan aldrig ha för många vänner, synd bara attman träffas allt för sällan
Tvångstankar: hhahah AAAA
Någon annan psykisk sjukdom: Inte dokumenterad va ja vet alla fall ;)
Färgat håret: Tonat nån gång för sisodär 3 år sen
Brutit några ben: aaa när ja rensa kyckling ;)
Några piercings: aa 1 har tagit ut alla andra
Egen dator: ja en trasig justnu sitter ja i sambons :)
Gjort bort dig rejält: hahah  va ja näääj aldrig :P
Bra självförtroende: bättre har man ju haft omman säger så !
Sagt jag älskar dig till någon idag: jaaaa mina underbara barn!
Varit kär: vem har inte varit kär?
Blivit kär i någon på nätet: näää inte blivit kär via nätet  men efter första daten efter nätprat så sa d klick o nu lever vi fortfarande me varandra efter snart 6år o har även barn tillsammans :D 
Dumpat någon: jo tyvärr
Blivit dumpad: inte från nått förhållande men utöver förhållanden har d kanske inte alltid gått  som man velat många ggn när d gäller kärlek

HUR...
Går du: sanbbt haha
Svarar du i telefonen: Ahh...Camilla
Fördriver du tiden: hahaha svarar på dessa frågor
Mycket pengar har du: önska att ja hade mer duger d svaret!.
Bäddar du sängen:haha fråga min sambo ja blir galen om d inte e ordentligt bäddat
Ofta diskar du: minst en gång om dagen  har dock diskmaskin men måste diska nappflaskor, stekpannor osv
Ofta städar du: när städar man inte när man lever me tre killar ;) men inte f*n syns d heller! 
Många stör du dig på: ingen e perfekt ja kan älska en människa men ändå störa mig på saker o ting o d e nog samma för dom när d gäller mig :D
Ofta träffar du din familj: för sällan :(

ÄR DU...
Förstående: ja verkligen!
Öppensinnad: absolut
Osäker: många ggn
Intressant: ja
Hungrig: näää inte just nu alla fall.
Smart: klart ja e kvinna ;)
Barnslig: jaa d e klart dmåsteman va ibland :)
Liten: hahaha ja brukar va en av dom kortaste  
Rolig: aa skitrolig haha ;)
Pratglad: mmmm :D
Hälsosam: när ja känner för d :)
Blyg: beror på situationen
Lätt uttråkad: aaa
Arg: nää inte nu men kan bli
Ledsen: näää bara glada  miner idag
Glad: absolut
Laglig: jupps
Filosofisk: aa ibland så
Positiv: jaa d måste man va annars e man en deprimerad människa tummen upp för posetiv energi :D
Originell: Jajemän
Bra på att ge komplimanger: jaaaa


VÄLJ
Katt eller hund: hund för ja avskyr katter
Vit eller svart: svart
Varmt eller kallt: Varmt
Vatten eller land: Land
Telefon eller internet: tele o internet
Musik eller tystnad: båda igen
Bok eller film: FILM
Leva eller dö: vikken dum fråga LEVA SÅ KLART
Tjejer eller killar: Killar!


ja men d va allt för mig gud va trött ja blev.. ska nog ta o hoppa i säng istället passa på när man e som tröttast :)

gonatt på er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0