cptele

ja dåva vi där igen skulle som vanligt ladda en bild från mobilen men texten saknas ju självklart! men som ni serså bakar ja bröd chilenskt bröd sååååå gott!!! ja jag vet att dom e ojämna men d va lääänge sen ja baka bröd ahhaha men d e bra ändå för antonie äter inte en hel ändå sen mmm ska bli så gott o ta en när dom e varma me ost på o dricka te till underbart..minns när ja va liten o vi va hos min farmor då fick man alltid hennes bröd alltså detta brödet..o just nu luktar d ljuvligt här hemma :))))) ska ta en bild på dom när dom e klara sen suckta er lite :P

dagis idag gick bra så länge dom va ute o vi bestämde att ja skulle komma kl 12 efter maten men halv tolv ringer min mobil o d e dagis som ber mig komma då han va super lessen :( men när ja kom o fick trösta han lite så blev allt bra o han åt nästan all mat o börja busa :) så nu ligger han hemma o sover o ja väntar på att jonte ska komma hem från skolan .

hoppas ni har en bra dag pöööz höres sen igen da :) chip chop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0