veckan

hjäälp va snabbt denna vecka gått redan torsdag :S imorn e d sista skoldagen sen e d lov skönt för jonathan :) dagis vet ja inte en hur d e me måste kolla upp d !

har bara försökt o ta d lungt me tanke på att man e rå förkyld.. tog faktiskt en fika på dagen igår medans antonie va på dagis ..kändes så avslappnande o bara vaa heheh ingen stress!

idag har dagen bjudit på tvätt o åter igen tvätt .. längtar t lördag då ja ska ut planerat sen länge nu ..så d  ser ja fram emot :D plus att på söndag kommer mina älskade små systrar från gislaved o hälsar på :D maria-jose ser man väl lite men jessie min lilla plutta stannar här hos mig hela veckan :))

hjälp va ska man hitta på känner mig rätt så seg o tom i skallen .

nä nu ska ja hänga upp lite mer tvätt ...låter som d blev rätt tyst där nere ..

höres o synes chipp chopp

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja veckorna bara springer förbi.Kul att tjejerna kommer o att Jessie stannar hela veckan,då får du ju lite hjälp:-))

Jag har svårt att läsa lila på svart är det fler som tycker som jag???Kramizzar mammi

2010-10-29 @ 08:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0