tradera!

idag har ja rensat rensat o rensat lite till o ja kna ju säga som så att d blir en hel del som åker upp på tradera + att min kära sån har en miljon olika legogubbar som han vill sälja ahahahha gick in o kolla va folk gav för såna.. helt sjukt att folk e villiga o lägga ut 100-500 för en liten starwars gubbe lixom ! hoppas att han me kan tjäna lite pengar till o köpa nytt :)

har även hunnit me försäkringskassan idag då mamma va snäll o va me antonie en stund .

o nu kom cristo hem o han tränar t 5 sen blire o hoppa på cykeln fort för o hinna t erikshjälpen .. har alltid velat gå in där o kolla men aldrig haft tid lr ork så nu ska ja ta mig dit ..dom har ju bara öppet mellan 12-18 på onsdagar o 10-14 på lördagar . sen blire en snabbis t hc om ja hinner måste köpa fler galjar ..mina kläder ligger just nu på en hög i soffan då dom mina galjar tog slut!

sen blire hem direkt o va lite me antonie innan han somnar igen... jonathan håller på för fullt fortfarande o bygger ihopp massa starwars lego o indiana jones o harry potter osv osv osv hahaha han va besatt av lego när han va mindre.. sjukt va många tusenlappar man slösat pålite fjuttigt lego .. fattar inte varför d ska va såförbannat dyrt???

ja ja nu ska ja snabba påså ja e klar tills cristo e klar me sin träning!

hörtes o synes ikväll om ja hinner me d ahha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0