....



vet inte riktigt  va ja ska skriva om känner mig rätt så tom..

förutom att ta vara på all tid o alla ni älskar för man vet aldrig vad morrgondagen väntar... o lev dagen som om den vorde den sista ... kanske låter helt depp just nu ..men mycket saker händer hela tiden  överallt... OTÄCKT!

många ggn visar man inte alltid att  bryr sig om vissa saker lr vissa människor fast man i själva verket har dom i hjärnan , drömmar, hjärtat, tankar osv var o varanan dag...lr hur mycket man älskar någon ... därför skriver ja här o nu t alla som finns o inte finns i min närvaro just nu att ja bryr mig om er o älskar dom flesta :)) sen finns d många ggn i ens liv som man struntat i o berätta hur man känner gällande vänner , kärlek, familj jaa allt möjligt... o så tänker man efteråt ...hur skulle d ha blivit om ja gjort så lr sagt så lr bara berättat... psykar ner sig själv lite... MEN INTE LÄNGRE hädan efter blire o ta vara på all tid me dom som finns här hos en .. för rätt va d e så e dom borta! 

nä nu måste ja nog ut o förgifta mig lite orkar inte skriva mycket mer just nu

ha en bra kväll alla !


Kommentarer
Postat av: mina

så sant ! bryr mej om o älskar dej oxå <3 hihi

2010-10-21 @ 21:50:03
URL: http://minaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0