Sitter just nu på Fiket i sjukan o väntas ...

Sitter just nu på Fiket i sjukan o väntas på pappa . D va för jobbigt o va där inne o se någon man älskar lida så. O även se min pappa så sårbar va lika jobbigt d. Men ja visa min fina farmor att ja va där o hon krama om min hand o tog den mot sin kind o så camilita så lugnt ja e säker på att hon kände o förstod att ja va där o d e viktigast. Nej nu måste ja ut o ta luft med min lillasyster . Skriver mer sen om orken o lusten finns. Ta hand om alla nära som finns i era liv. Låt dom veta att ni älskar dom fast Ni kanske inte alltid ses lr pratar ofta. D gjorde alla fall ja idag till min älskade farmor blanca . O hon vet fast hon inte kunde svara ja kände d på hennes beröring vid min hand. Älskade farmor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0