basilusker!

gokväll!

ser ut som att varken antonie lr jonathan ger sig iväg t dagiso skola imorn... antonie harblivit jätteförkyld igen..o jonathan ligger o hostar sönder sig i hans rum... vet inte vad som hände ikväll me mina ♥ antonie la ja mig me starxt innan 8i sängen o han somna runt 10, o jonathanla sig vid halv 9 o sover fortfarande inte :S visserligen e d nog alla baskiluske rsom retar dom båda två :( ser ut som bådamina grabbar missar sina vacciner.. antonie skulle ta vaccin imorn o jonathan på onsdag ... ja vi får se hur d ser ut då.. men imorn blire garanterat ingenspruta för lillherrn, nu e d 3ggn dblir uppskjutet pga att han e sjuk :(

världens finaste pojkar!


t nått helt annat nu... har kommit på lr inte ja ..min kära syster jenny kom på en rolig sak som ja ska försöka fixa när bådablir bättre nämligen tema för årets julkort på barnen ... men d e än så länge hemligt :)) ni som får julkort får vänta tills d dyker ner i brevlådan :P o ni andra som e nyfikna får se vart efter på bloggen ..men lite annurlunda kommer d bli d kan ja lova :D

idagva ju jonathan på bio me min mamma d blev toy story 3, ingen höjdare enligt jonathan själv..men d e ju tur att han alskar o gå på bio så d gjorde inteså mycket hihi

här hemma va d full fart me tvätt, matlagning ..inte så värst mycket bus idag då antonie som sagt e en riktig liten grinpelle idag men återigen så e d basiluskerna som bråkar.
pappa o dom åkte härifrån idag runt 12 ..men trist... men dom kommer ju t baka t nyår :D så d blir ju inteså långt hopp denna gång !

nått har hänt me min blogg... vissa har problem o se texten o andra kan inte se mina bilder... själv kan ja inte se min stora bild av mina barn o heller inte den lila bakgrunden skumt :S MARIA-JOSE FIXA PLEASE!!!!!
d blir nog fixat fram t jul om ja har tur ;)

nä nu ska d rotas lite fb sen gonatt!

ha en fin kväll!


Kommentarer
Postat av: Agge

Tja! Hitta hit igen! Kul läsning! Har han ont i magen lillkillen?? Förstoppad? Hoppas han blir bättre! Kram på er

2010-11-25 @ 21:58:23
Postat av: Tania

Guuud så lik Jonathan är din far på den bilden..... Ha det bra//Tania

2010-12-01 @ 22:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0