fredag

idag e d fredag.. en dag många ser fram emot även jag .. men denna dag börja inte på d bästa sättet... fick ett samtal tidigt imorse av min pappa som berätta att min farmor ligger på sjukhus då hon fått en stroke o e förlamad o kan inte prata... bara d gjorde att dagen har gått i tankar efter tankar.......o på d så mådde jonathan inte så värst bra igår kväll o vi bestämde att idag när cristo kommer hem från jobbet så ska vi gå t hans pappas grav o lämna ett värmeljus o ett brev .. vet att d kommer bli mycket mycket blandade känslor idag från olika håll.. o inte nog me detta så har antonie hamnat på ruta ett igen me dagis.. så idag va ja i kontakt me chefen igen.. vet inte riktigt vaja ska göra åt allt...

nått roligare i allt detta e ju att pappa + familj kommer t norrköping.. hade ju önskat att dom kunde komma av andra skäl ..men så e ju inte fallet nu så njuta av deras närvaro ska ja göra trotts att läget e som d e!

nä nu ska ja sätta fart o fixa grabbarnas badrum som ser ut som skunket själv! tur att ja har mitt egna badrum.. dock såg ja lite damm som va på beök så d blir en omgång där inne oxå !

ha en bra dag ..d ska ja försöka ha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0