shopping :))

som ni märker e ja inte lika flitig me uppdateringen nu när man har besök .. vill pass apå o njuta o göra så mycket som möjligt av att ha mina o barnen här..alltid lika sorligt när dom åker o man vet att man inte kommer få se dom på sååå länge :( 


idag har ja alla fall varit  på stan en sväng o köpte mig en fin tröja som ska bäras imorn då ja faktiskt ska ut :)) har planerat denna kväll lääänge nu då mina fyller år imorn så d ska bli super kul :))


fick även hjälp av mina o vända på antonies vagn som ja inte trodde att man kunde vända på , så nu behövs d inte köpa någon ny vagn :)) så d blev o handla lite t han istället då vi inte köpte så mycket när han fyllde för han skulle få vagnen i present passa på detta år när han inte fattar va paket e :) så d blev lite kläder för leksaker har han så d räcker o blir över :)


kom hem för en stund sen o gav lilleman gröt o nu väntar vi in att han ska bli lite mer trött o vilja somna :)) sen blire o glo på vampires.d YES!!!


nää nu ska ja läsa lite blogg ha en fin kväll alla :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0