rast!

hej där.. just nu har ja precis kommit hem från jobbet ..jobbar delad tur så ja har 4 timmars rast nu så mamma va snäll o kom o hämta mig så ja kan umgås me mina pluttar ett tag innan d e dags o åka o jobba igen .
men fyyy f*n vikken huvudvärk ja har ..har tagit panodil men inget hjälper ... men snart blire grill mat :D kanske blir lite bättre :))

igår va vi även inne hos grannen o grilla kom även nå´gra andra vänner som dom bjudit så d va trevligt o umgås lite o bara äta massa gott :) JA ÄLSKAR GRILLAD MAT! så d gör mig ingenting att ja ska få grillat nu me :P

nä nu ska ja lägga mig o vila lite innan mina barn kommer hit me syrran .

Ha en fin dag d ska ja försöka ha nu o på jobbet i eftermiddag/kväll

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0