måndag!

idag har dagen bjudit på jobb på dagis, hämta barnen , hem leka på gården me lilleman, laga mat, mata barn, tvätta barn, söva barn, iväg o hämta mina saknade solglasögon ahhaa hem igen o lillen vaknar självklart såfort ja kommer hem .. o nu äntligen har han somnat om ..ja e sååå trött o huvvudvärken e t baka men ja tror nog bara min kropp behöver vänja sig vid dom nya rutinerna , dagen idag gick alla fall super bra :) antonie hade vart lite lessen till o från :( men d tar ju me sin lilla tid, fick välrdens gulligaste kommentar idag från två dagisfröknar från en annan avdelning idag.. o när ja kom o hämta han så va han ute me dom o inte hans ordinarie fröknar o så säger dom t mig,,,, vi står här o beundrar o studerar din son.. guuuud va vacker han e o vikka ögonfransar han e nog den sötaste ungen ja har sett någonsin , han borde va reklam på blöjpaketen haha :) så kul o få såna kommentarer om ens barn o speciellt från dagisfröknar osm har jobbat me olika barn i mååånga många år :D STOLT MAMMA T VÄRLDENS SÖTASTE ANTONIE!

nått mer roligt som har hänt som ja missat o skriva va ju när jonte va på disco o han kom hem o va såååå lycklig ..han berätta när han hade kommit hem att han va såååå populääär på discot o tjejerna tyckte han va så gullig hahaha hans ansikte vara lyste av lycka hahah STOLT MAMMA IGEN MEN DENNA GÅNG T VÄRLDENS SÖTASTE JONATHAN !!!!

nää nu gott folk blite sängen för min del alla ligger redan o sover... ha en bra dag imorn ! kraaam 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0