ledig :)

hej hej blev inget mer bloggande igår då ja sluta kvart över nio på kvällen o på min rast åt ja middag me johanna o hennes familj på en thairesturang GOTT!

väl hemma satt ja bara o dega ett tag , sen blev d o sova då antonie vakna o vägra somna om me cristo ..så till slut gick ja in o la mig o herre gud va han psyka mig hahaha han verkligen låg knäpptyst o bara glodde på mig.. va väl chockad att ja kom in ..han hade ju inte sett mig förns dagen innan på morronen :( sen kom d alla fall ett smile o så ut me nappen o sa näääj hahahah men efter ett ca 15 min psykande så somna han äntligen :) o i morse ringde ja både dagis o ams o sa att ja kommer avsluta min tid på dagis då ja börjar jobba på schema nu i juni så nu e ja hemma o ledig en vecka me lilleman skönt! sen e d jobb HELA sommaren som gäller !

idag har vi inte gjort nått bara tagit d lungt o umgåtts :) cristo blev ledig me men imorn ska han jobba hela dagen :( trist.

i helgen kommer min syster o kille t norrköping o förhoppningsvis kommer cristos familj oxå då blire även lite firande av mig o mamma :)

nä nu ska ja dega på fb lite :)

ni har väl inte glömt o röstat :P tävlingen slutar imorn tror ja länken finns i inlägget innan:)

ha en fin kväll chippchopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0