gomorron lördag

idag e d lördag hela dagen :) JA ÄLSKAR LÖRDAGAR ! oftast träffar man människor man tycker om o bara umgås o har d trevligt ,vilket kommer hända idag , min familj kommer på frillning myyyyyyyys! plus att d  e lördag vilket betyder lördagsgodis hahahea :P sen e d ju lite lilllördag alla andra dagar som ja blir sugen på nått sött :P

inatt vet ja inte vad andtonie har styrt med, han vakna kl 5 o va jätte pigg o skulle gu upp... :S men efter ca 40 min så somna han om tack o lov för själv somna ja inte förns vid 1 halv 2 HJÄP!

nä nu fruskost me mina gullungar sen fixa oss för o gå o handla lite gott inför dagen :))

ha en fin lördag hörs garanterat mer under dagen :)

Kommentarer
Postat av: Sarha

Hej!

Ja det är aldrig fel med något sött!! Själv kan jag inte ha något sånt hemma för jag skulle äta upp allt direkt :) Är istället beroende av dom enerig dryckerna..köper dock dom sockerfria i tron att dom skulle vara bättre haha

Kul att följa din blogg iaf :)

Kram

2010-05-08 @ 13:04:55
URL: http://sssarha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0