stress!

hillooow :)

idag lämna ja jonte t skolan ..sedan gick ja t öppna förskolan .. bara d att d va ju stängt.. o ja trodde d va stängt hela dan så ja börja promenera mot min mamma ..får sedan ett mess av en kompis att dom öppnar 9 o ja va där halv.. så ja vände o gick t baka öppna förskolan ... där inne blev d en massa lek o sång o mat :) sen fick ja även idga veta att ja kunde komma dit ikväll..ja trodde d va försent.. mend va okej d e så att ikväll ska vi mammor träffas UTAN barn ehhe o ha lite knytkalas :) själv åkte ja på o laga o ta me en taccospaj :) d ska bli super kul o gå dit o barava där me alla mammor o för en gång skull kunna sitta i lugn o ro o föra en normal konversation ..blir ju lätt att man avbryts då min o alla andras pluttar vägrar att sitta stilla lixom heheh så så fort cristo kommer innanför dörren kommer ja stå där me mina ytterkläder på o va redo för att gå.. d börjar nämligen 18.00 o cristo slutar då.. men d va okej att ja kunde komma lite sent .. men som man brukar säga fint folk kommer alltid sist :P haha nej då.. men kul ska d bli!

efter förskolan åkte ja direkt t c för o handla sakerna t taccospajen o så fort hem igen ,,ja tror aldrig ja vart så kort tid på hc som ja va idag hahaha d va lixom bara in o ut ! kom hem plocka undan allt eftersom ja inte va hemma o gjorde d på morronen .. o nu satte ja mig här för o uppdatera bloggen o pusta ut lite medans antonie sover i vagnen! d e flera timmar kvar men ändå känner ja mig super stressad.. måste ju laga mat t alla här hemma me .. ja d ordnar sig :)

nä nu ska ja faktiskt ta d lungt o bara njuta av lugnet själv.. tror nog ja ska göra mig lite te  gott!

ha en fin fortsatt regnig dag :) får se om ja hinner uppdatera nått innan ja drar dit.. förmodligen inte men ska försöka :) vet ju att ja har en del som kommer t baka flera ggn om dan :)

chipp chopp på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0