sparkad t max !

ja som ni säkert förstår me min rubrik så sov antonie INTE hela natten i sin säng utan ville komma upp t mig kl 12 redan... försökte få han o somna om men han vägra så till slut somna han hos mig men vakna kl 2 o va vaken till kl 04.30 sen gav ja upp o gick upp o gjorde en flaska ..sen somna han gott ..o under dessa 2 timmar av vakenhet så spraka han både mig o cristo .. men hans kära pappa vakna ju inte utan vände sig vackert om ahhaha ...

idag kommer förmodligen en barndomsvän hit me sin tjeja som e två månader äldre än antonie ... ska bli kul o träffa henne... vi lekte mycket som små.. o umgicks även dag in o dag ut när jonte va lite o hon själv vänta sitt första barn... sen har vi träffats till o från.. dock inte lika mycket dom två sista åren då hon har haft fullt upp o lika så ja .. me både jobb o bebisar eheh men d ska bli kul o träffas :)

just d igår börja även Håkans bar som kim o ja prata om inget för mig tänkte ja redan då ... de va ju faktiskt bra :) han e ju lite smått trög bara men va fan d gör ju tv hahaha o sen så¨efter d va d svenska hollywood fruar o där e dom ju ännu trögare haha o me andra ord ännu roligare o se på. efter d blev d petras show ...kvällen va fullspikad me program skönt efter en lång o ensam dag me två barn hehe... men när petras show börja så däcka ja fint till den hehehhe:)

 
nä nu e alla vakna utom antonie ska va lite social innan jonte drar t skolan o cristo jobbet.. sen ser ja dom inte på flera timmar... så vi höres sen igen ha en fin dag o håll tummarna för att solen stannar hela dan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0