snööööööööööööööööööööö :(

nu blir ja snart dum i huvvet asså.. seriöst d ska komma massor me snö imorn o på måndag lääägg av o snöa snälla ja spyr på snön snart!

nu på kvällen tog ja en sväng t hc då netto va stängt ..va tvungen o köpa mjölk igen hehe så ja o kära grannen tog en promenix t hc ..d va så sköönt o komma ut o bara gå av sig vi gick så lungt o bara snacka om allt verkligen ..skönt o prata av sig me hehe tror hon tyckte d samma :) blev även bjuden på tjejkväll me henne o hennes tjojor :) ska bli kul om ja tar mig dit vill säga.. ja kommer ju inte gå på den ja skulle ha me mina tjejor som bjöd mig då d e samma helg som vi firar min plutt så ja känner inte för o sticka iväg o inte sova nått o sen upp o ha ett till kalas nääj känns inte bra alls.. så ska bli kul o kanske följa me dom ut en sväng ..ska gå på resturang o käka först sen t nån klubb :) känns lite pirrigt hahaha känns som om d va första ggn amn skulle ut hahah jaja vi får se hur d går :)

ja e super trött just nu men känner att ja ska skriva klart mitt inlägg sen blire nog sängen ...

idag va jonte ute nästan hela dan :) han till o me cykla ..ja blev lite tveksam först mot d ..men sen kolla ja ut o alla vägar va så gott som snöfria ehhehe så han lova o köra försiktigt o han kom tack o lov hem oskadd :) 


imorn ere kalas :) kuuul men ja har glömt vikken tid d va.. ska bli kul o träffa min kusin o hennes fina dotter :) d e kul me att kayline o antonie e lika gammla :) måste ringa henne imorn när ja vaknar ofråga om tiden.. mitt minne e ju som d e ...

nä nu tror ja d blir sängen ..d känns som d..ögonen går i kors på mig.
hoppas denna natt blir bättre än natten som va.. antonie höll på en hel del.. o dessutom hade ja en så jobbig dröm..kunde inte somna om va på gång o gå upp o sätta mig o kolla tv ett tag men så kände ja att ja va tvungen o försöka o intala mig själv att ja kommer kunna somna till slut o d gjorde ja efter mycket tankar o vrid o vänd o obehag inombords.. drömde att en som ja känner så mycket hat mot ..kom springandes mot mig o tog tag i mig o sa förlåt sen vakna ja upp o mitt hjärta slog så hårt o ja va helt nervös när ja vakna ..nästan som att hans ande va i mitt sovrum.. ush hade så svårt o somna om bara låg o titta runt i sovrummet o tänkte en massa... d sägs ju att när nån "från andra sidan" döden ...kommer in i din dröm e d för dom vill förmedla nånting ... o d va väl mest d som ja låg o grubbla på,, om d kunde va möjligt..efter så lång tid... :S a ja orkar inte skriva lr tänka på d mer..

gonatt dröm fina drömmar d ska ja försöka göra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0