öppna förskolan ??

hopp så blev man helt plötsligt ensam buhuu ..cristo blev inringd från jobbet , jonte e i skolan o antonie sover.. så idag funderar ja starkt på o gå en sväng t öppna förskolan... får se om hur d blir... men i veckan e d ett måste... ja hade ju tänkt sticka ner t stan idag medans cristo skulle va hemma så ja kunde hämta all info om ansökan t skolan osv men icke sa nicke :(

ooooooooh va ska man göra nu da ? baka sina biskvier som ja aldrig orka göra igpår efter bilresan me mamma som fick mig o må piss illa blää ..

idag måste ja alla fall skicka alla inbjudningar t antonies kalas.

måste göra lite ändringar oxå då ja ska ha vänner ena dan o familj andra dan , hade igentligen velat ha alla samtidigt för o slippa o styra två ggn d tar ju på krafterna menar ja ehhe men mamma o min familj ska ju t spanien o har inte hela dan på sig heheh så ja får vackert dela upp d :) så ja kan umgås me min familj i lugn o ro innan dom drar en vecka utan mig buuuuuuuhuuuuu :(

nä nu ska ja glo lite bloggar sen blire nog biskvi bak ....

chipp chopp så länge pöözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0