mer jordbävning :(

herre gud va händer me denna värld.. nu har chile haft hur många jordbävningar som helst i natt kom yttligare en ...ja kan inte beskriva hur mycket ja lider me er alla ja känner o inte känner som har familj där...  min pappa visa mig en massa bilder.. han ringer mig hela tiden o pratar om vad som händer o mår nog inte så jätte bra över allt... han e rätt arg oxå ... inte på d som händer utan hur folk beter sig ... kommer inte gå in på d nu men d e nog en hel del blandade känslor för alla som känner folk där nere lr har sin familj där... hitta ett klipp som ja bara måste lägga in som ja även sa från början.. att d ska bli intresant om chile får lika mycket hjälp som haiti... o vi e nog inte ens i närheten av d.. trotts att jordbävningarna fortsätter att förstöra chile ... när ska d sluta??



här e en del bilder som ja blir tårögd av o se ... d e från en chilensk nyhetssida..



 

 



   
 
  




skriver även länken om ni där ute vill se fler! kanske ringer d en kl att göra nått för  hjälpa till !


http://megagalerias.terra.cl/galerias/index.cfm?id_galeria=48835


nä nu ska ja försöka få lilleman o sova sen blite lite tv kram på er o mycket kärlek!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej,ja fy så hemskt.Stackars människor.Jag lider verkligen med alla. Hoppas allt är bra med er iallafall <3 Puss o kram från Mammi

2010-03-05 @ 10:35:09
Postat av: Mamma till världens underbaraste mulatt <3

fett synd

2010-03-07 @ 18:29:52
URL: http://891213.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0