Läkar besök?

hej hej hallå... hopp så ringde skolan igen o jonte kom hem... han hade ont i ryggen o huvvet o hade även svårt o andas när han kom hem... skolsystern hade inte vart i skolan så ja ringde upp 1177 o förklara situationen .. o dom bad mig att gw han en värktablett o sedan ringa vårdcentralen.. o d gjorde ja..bara d att dom ringde inte upp mig förns kl kvart över ett. o då va alla tider slut.. men kvinnan ja prata me skulle prata me läkaren för o fråga om han kanske kunde träffa jonte efter lr om ja skulle gå t jouren men alla fall så skulle hon kontakta mig om ett tag .. så nu väntar ja på hennes samtal.

typiskt en sån fin dag som denna... så d blev ingen promenad för min del... o lär inte bli heller.. då cristo inte e hemma från jobbet förns ca halv 8 ...pust.

nu har antonei somnat för andra ggn idag ... hoppas han sover länge så han kan somna vid 8 lr 9 ikväll... annars blire nog inte lätt här hemma hehehe ...

nä nu ska ja ta o kolla lite saker i datan medans ja har tid.. jonte sitter på nerevåningen o målar sin warhammer .

ha en härlig dag o vi höres säkert igen hehe

chipp chopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0