Heeeeej!

vill börja detta inlägg me o gratta min kusin chato o min vänn kimpelimpa som fick en liten prinsessa inatt :) längtar till o få se lilla  underverket :) kul me tillökning i släkten :)))

hej alla som ni märkt så har ja inte uppdaterat min blogg idag.. har helt enkelt inte haft nån som helst tid över idag ! morronen börja me att ja gick o lämna jonte t skolan o sedan vidare t öppna förskolan.. antonie vakna 6 imorse så ja trodde han skulle somna i vagnen men icke icke.. så han höll sig vaken ända tills att han skulle äta mat.. då däcka han på en av personalen som höll han medans ja värmde hans mat... TYPISKT! han sov ca 1 timma sen tog ja upp han o han somna om på mig sen ser ja att kl nästan va halv 1 o dom skulle stängde ..ja som satt o vänta in att kl skulle bli 1 så ja kunde hämta jonte från skolan... men ja fick vackert ta på han o han fortsatte sova trotts att ja klädde på han alla kläder han va super trött... han fortsatte sova i vagnen iväntan på att jonte skulle sluta..o även när vi kom hem han vakna tjugo över 2 .. HJÄLP! mer än 3 timmar han va verkligen TRÖTT!

nu sitter han hos cristo o ricker en massa vatten o e super trött igen ..men vägrar o somna in ...

jonte kollar på film då han har studiedag imorn o fredag ..skönt me lite långhelg :) för en annan me som måste upp när natten kanske vart tuff :)

nu har ja precis laddat ner melrose place o beverly hills weeoiiiii ska glo på d när cristo lägger sig :)))


imorn gör vi ett nytt försök me att en barndomsvänn ska komma blev aldrig nått sist då hennes lilla flicka blev dålig.. hoppas på bättre tider imorn :)

dagen har vart bra ..o nu ser ja även att antonie har däckat på cristo hehe

funderar på o lägga mig i ett varmt bad medans cristo ska glo på sin manga bajs hehe men risken finns att ja däckar o drunknar ;) e så trött... skippar nog badet ikväll o badar imorn me lilleman istället.

nä nu ska ja läsa lite bloggar har inte kollat nåns blogg idag ..d ni ;)

just en liten sak bara ... vill bara meddela att min vän mina e en stor griiiiis nöff nöff grisen skickar en bild på en feeeeeeet pizza när ja e som hungrigast lixom hallååååå d kallar ja griiiis.. men bara därför ska ja få en pizza av henne när hon kommer t norrköping hahahah :P nöff nöff på dig mina

kram på er människor som läser min blogg :)


Kommentarer
Postat av: mina

eller hur jag dör varje gång jag ser han !!

2010-03-18 @ 10:42:31
URL: http://minaj.blogg.se/
Postat av: Pety

aaa galet snygga e dom hihi :D

2010-03-18 @ 12:57:00
URL: http://peachypie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0