födelsedagsbarn :)

börjar detta inlägg me o gratta världens finaste lillasyster Jessica på 15 års dagen hoppas du får en massa roliga paket o massa god tårta älskar dig lillasyster :)



sen vill ja även gratta min barndomsvänn Johanna hoppas du me får en underbar dag på din 20 årsdag :P (27)
älskar dig min grodvänn :))







så till nått helt annat da... idag e d HEEEEELG weeiiii :) cristo e ldeig vilket betyder att familjen  e sammlad! UNDERBART !

ikväll kanske jonte ska på disco men han vet inte än.. han säger att han har lite ont i magen till o från men vi får se hur d utvecklar sig.. han tala om för mig att om man har nått rött på sig så kommer man in för 5 kr annars kosta d mycket mycket mer hela 10 kr haha barn e för goa! verkligen ingen uppfattning om hur mycket pengar e hahaha

nä måste fixa lunch  t barnen nu ..vid halv ett ska antonie äta o ska försöka få jonte o äta då me så vi kan göra nått sen... vet ine vad men nått ska vi kunna hitta på cristo kommer ju inte hem förns ca halv 7 ikväll... o så ska ju vi på kalas på söndag så måste hitta nått t min kusins dotter kayline som fyller 1 år :) gulleunge.

nää nu ska ja laga lite käk inann lilleman vaknar!

ha d bra så länge så hörs vi sen igen chipperichopp

Kommentarer
Postat av: grodan

tack snälla!!!! söt du e som kommer ihåg min 23 års dag! stor kram till er alla! grod puss

2010-03-19 @ 13:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0