Antonie 11 månader :S

hej där
grattis t min lilla plutt som blir 11 månader..nu e d inte långt kvar tills han blir 1 år tiden går så snabbt.. man vill bara stanna ibland o bara njuta av bebis tiden en liten stund till... samtidigt som d e super mysigt o roligt o se hur han växer o även hur han utvecklas o lär sig nya saker ,  blir större o förstår saker man säger till han ...gud 1 år snart sjuuuukt fattar inte...

underbara son!

 

... fyfan idag har dan vart ett helvete! vakna me  värk i huvvet som utveckla sig t kraftig migrän som tills slut fick mig o börja spy... d e inte första ggn så nu e d kanske dags o kontakta läkaren så ja kan få hjälp!



till nått helt annatr så har ja inte kunnat låta bli o irritera mig på en i längan som fortfarande har julstjärna o julgardin uppe hallå kom igen d e e för fan mars seriös ahah nån som verkligen inte vill inse att julen e förbi ehhe
men just nu kolla ja ut o såg att STJÄRNAN E BORTA!!!!!!! hahah men inte gardinen  jaja jag får helt enkelt vänta ut den me d e ju ett framsteg att stjärnan e borta!

avslutar inlägget me en bild på världens finaste barn!
ja älskar er djupt inga ord kan beskriva hur mycket man kan älska sina barn!
finast e dom alla fall :)


ha en trevlig kväll.. får se om ja orkar blogga mer ikväll ..mår som sagt inte så jätte bra..om inte ha en fin kväll kram på er!

Kommentarer
Postat av: mina

grattis till sötnosen :)



gud så fin bilden blev !!! :)



haha har dom tatt ner den nu hahaha

2010-03-09 @ 19:24:32
URL: http://minaj.blogg.se/
Postat av: moster sofia

så fina dom e..ah tiden går för fort...mwaaah

2010-03-09 @ 21:52:09
URL: http://sssophiaaa.blogg.sw
Postat av: Mormor

Jättefiiiiin bild på mina söta o rara barnbarn.Ja tiden går alldeles för fort snart 1 år lille plutten.Puss Puss

2010-03-10 @ 08:43:52
Postat av: pega

Gud vilken fin bild på barnen:) Du har lyckats verkligen..go camilla:) ler*



2010-03-13 @ 12:40:52
URL: http://pegggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0