fritidsgård!

hej dääär!

har haft en dagpå jobbet men sluta kl 2 o d e fortfarande underbart väder! men dagen efter jobb börja inte bra kna ja säga... va tvungen o hämta upp antonie i stan från cristo som oxå skulle börja jobba.. skyndar mig t bussen för o åka hem t jonte men bussen åker åt fel håll o ja märker snabbt att ja har satt mig på FEL BUSS!!! herre gud av bussen o typ halvspringer till den riktiga bussen som åker iväg framför näsan på mig F*N !!!!!!!!!!

väl hemma såg d ut som ett riktigt krig vilket cristo även hade förbärett mig på men hjälp ibland undrar man va dom har styrt me.. ja mena e d så svårt verkligen o bara plocka undan efter sig lr??????? så nu e d värsta städat o maten e lagad! 

o just nu har ja rena fritidsgården på våran gård.. jonte o fyra kompisar badar i polen som dom satte upp igår.. o my god d låter som att ja har en hel skolklass här ute..men men d e ju sommar o sol så dom får passa på o njuta av d roliga för i helgen kommer regnet! :(

nä nu ska ja bara sitta o va innan lilleman vaknar..

ha en fin dag 

kraaaam 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0