chile match!

Hallå... passa på o uppdatera min blogg eftersom d inte blev nån tid till d igår efter jobbet,,, hade fullt upp när ja kom hem!

idag har ja me haft fullt upp känns d som.. åkte t stan o lämna massa papper sen t marie o hämta upp min tröja o min present, sen nu t johanna för o hämta upp antonies saker som ja glömt kvar här för länge sen.. typ april asg! o snart ska vi båda dra o jobba.. slutar kvart över 9 ikväll..  så barnen sover när ja kommer hem o sover imorn när ja går o jobbar :( hatar när d blir sånna turer :(

just nu i denna sekund så spelar chile sin första match o dom leder me 1-0 yaaaaaiiiy nice hoppas att ledningen håller i sig ! måstte ju häjja på dom nu när bajs sverige inte kom med :) o extra mycket hej på sanchez (nr7) gogogogo

nä nu ska ja packa ner alla mina saker o röra mig mot jobbet :( önska att ja kunde åka hem istället o va me mina barn men ikke ikke va fint väder igår när ja jobba , skinande sol idag när ja ska jobba o lika så imorn.. o så e man äntligen ledig fredag o söndag o va ska d va då da...REGN!!! typiskt d slår nog aldrig fel när man e ledig från jobb trist! 


nä nu måste ja rappa på lite höres o synes ha en fin dag i värmen chipp chopp :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0