sthlm

hej hej.. befinner mig just nu i sthlm ..denna helg skulle va en helg som ja skulle spendera själv me mina underbara barn..men ikke! :(( jonathan drog t gislaved i går.. o cristo skulle åka t sthlm idag ..o ja kände inte för o stanna hemma själv så ja ändra mig o följde me.. så nu e man här o ja e helt slut efter min åksjukstablett blir galen på dom..helt seg blir man lr alla fall ja!  så idag va ja o jobba t kl 14.00 sen gick ja o mötte antonie o cristo vid tågstationen gick t max o käka..inte så jätte gott men d slank ner för ja va HUNGRIG! cristo hade kämpat hela dagen me o hålla antonie vaken så han kunde sova på tåget..o d lyckades vi me..han va så trött stackars.. vi hade hunnit åka i två minuter så slockna han i mitt knä hehehe o vakna precis innan vi skulle gå av tåget :) underbart!
men tror ni man blir lite förbannad lr.. igårkväll kämpa vi me o beställa biljetter o inget funka sidan balla verkligen ur.. o till slut fick vi beställa tåg för nästan 400 kr.. d dubbla priset men men idag roppar dom på tåget att dom hade ont om personal så dom hann inte att kolla nåns biljett FATTA SÅ SUUUURT!  ja ja d va dom 400 kronerna :( hade kunnat gjort nått kul för dom men emn nu e ju läget som d e o  o d e (haha så tokit d blev nu asg) bara o acceptera jaja ;)

nu ska lilleman gå ut o gunga me farmor så ja passa på o sätta mig här i datan o dega lite.. ska nog ner o köpa mig en påse popcorn o holiday dip mmmm :)) cristo ska iväg sen o träffa lite grabbar o då blire sängen för min del om antonie sammarbetar vill säga :D

nä höres o synes ikväll lr imorn

ha en fin fredag i värmen :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0