gbg

japps d e där ja befinner mig just nu UNDERBART! resan dock va inte lika underbar..antonie sov bara en timma o  vi fick stanna flera ggn för att han skrek o grät o även spydde rakt ut :( han blir väl åksjuk precis som sin mamma o storebror :(((    ville inte sitta i stolen så länge o ändå har vi bytt ut den så han har en stol för lite större barn¨så an e me lite mer men d gick inte bra denna gång..resan skulle tagit ca 3 timmar om allt skulle gått "bra" men tog istället mer än 5 timmar så ni ka ju tänka hur roligt vi hade i bilen ehe..men nu äntligen e vi hemma hos mina o vi fick god mat som hennes mamma lagat till oss muums :)) sen gick ja mina o småttingarna t affären  handla lite! dom stora grabbarna leker o bygger lego .. o snart blire o lägga dom små för imorn blir en tur t leseberg så kuuuul :)))

nej mer uppdatering blire imorn

ha en fin dag i värmen :)) puss o kram

Kommentarer
Postat av: Elin Alenteg

Hej tjejen! Hoppas du har det skönt i Gbg! Skickar en länk till en låt som jag kan tänka mig att du kanske gillar...du kanske redan har hört den. Jag älskar den iallafall :)

Ha det så bra!

Kramar

2010-07-16 @ 18:18:04
URL: http://metrobloggen.se/elinalenteg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0