gäääsp!

befinner mig just nu hos min mamma ..ja o jonte tog cykeln hit då antonie somna precis innan vi skulle gå så han fick va hemma me cristo. tänkte passa på o skriva rent min överklagan t fk men funka inte på nån av datorenra :S skit oxå ..men men får åka t mormor nån dag när ja e ledig o låna hennes dator :)) ska ju ändå skriva ut d där :P

idag kom sergio o jasmin o lilla christoffer hem t oss o hälsa på ..gud han va helt underbar så mysig :))) gav dom lite presenter som dom blev jätte glada över o en av dom sattes på han på en gång :) tiden går för fort o d blir man ppåmind om varje gång man ser en sån liten bebis .. han e ju bara 15 dagar :)

just nu e ja heeel seg o sitter o gäspar sönder mig.. satte ju kl i morse på min lediga dag o satt i tele kö ett tag ..till ingen nytta alls skulle avboka min tandläkarbesök men d va vist igår.. bra koll dom har.. dom fick datumet av mig då ja va ledig men enligt dom så har dom skrivit upp den 26 o i mitt brev står d 27 dom e bra roliga .. ja ja iongen debetering blev gjord alla fall som tur e :D

nu ska ja o mamma o barnen (jonte o john) ta en sväng t affären o köpa oss en glass i d fina vädret ..

ha en fin kväll chipp chopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0