uppdatering :)

hej hej... i tisdags höll ja på o städa o fixa på kvällen.. o hande även mina på telefon ...sen från ingen stans så säger hon men du ja ska parkera o plocka ut barna o så nu ..okej säger ja o vi lägger på o bestämmer att vi skulle ses höras dan efter då hon skulle komma t norrköping da! ... efter en liten stund ringer d på dörren o ja går t fönstret o kollar... o roppar hallå hallå men ingen visar sig.. o ja säger t cristo o öppna dörren ...han öppnar o roppar t mig att d e igen där... o ja sger men d måste d va d ringde ju när ja stog i fönstret me o d e ingen som gått... han svarar mig me att dom tjuringde på dörren ..men ja tyckte då att ja borde sätt nån springa ivög lr ??? hahha alla fall han roppar ner mig o ber mi om hjälp o då slog tanken mig.. d e säkert mina som e här o busar me oss ahhahah kommer ner o vem stog där jo mina o hennes gullungar hahahaha lite chockad ja blev ahha men en jätte rolig överaskning! dom sov hos oss den natten... o dan där på åkte dom iväg en sväng t barnens farfar...o så åkte ja t stan som planerat sen tidigare :)

idag ska ja ta tag i köket som ser ut som ett bombnedslag blää orka inte igår kväll... o d va rent i diskmaskinen så nu e all disk framme ush måste göra d när lilleman vaknar... han vakna nyss o ville äta välling för o somna om... hmmm skumt.. han brukar vakna o va pigg o vilja ha gröt men inte nu... så välling blev d o nu sover han gott igen ..bara för att en sj inte kan sova SOM VANLIGT!  måste berätta me att natten innan va den bästa natten sen han föddes :)) han vakna halv sju o låg i sin säng,, han hade vaknat av o spotta ut nappen 1 gång bara :)) fyfan va bra ja soooov o va pigg ja va för en gång skull när kl ringde :)) tror han sov igen från natten innan den då han va vaken o bara greät o grtä.... för den dan sov han ju oxå hela tiden! UNDERBART VA D ALLA FALL O FÅ SOVA NÄSTAN EN HEEEEEL NATT!  d har inte hänt sen innan ja blev gravid ..så d behövdes kan ja lova!!!

så va bjuder dan på då?? kanske en sväng t klas olsson o fixa d som skulle fixas varje gång på stan men som va slut o skulle komma in idag.... hem laga mat ...ta hand om barnen ... tvätta  osv... d vanliga som händer i mitt liv.. ska även försöka hiina o skriva lite på mitt brev t försäkringskassan.. men d e svårt o sätta igång me d när man inte e arg ahhahahah 

nä nu ska ja va lite social me jonte innan han ska t skolan.. hoppas han inte blir jätte sjuk nu t helgen han ska ta dos nr 2 i svinsjukan ehehheh han behövde aldrig göra d då vi skulle dra.. för samma da hade han me brev hem från skolan där d stog att dom skulle ta den idag så då strunta vi i d sist! så idag ska han ta den.. o sist blev han rätt dålig ...hoppas han inte blir lika dålig idag !! men förhoppningsvis så har han hunnit bygga upp imunförsvaret imot den skiten! ... nä nu måste ja gå!

en snabbis sak bara... har tänkt lite o dagens låt blir lite tjatit.. så ja tänkte pröva nått nytt roligt typ.. en vecka har ja dagens låt.. en vecka dagens film,, dagens barnkläder ,,dagens citat osv :) får hitta på nått skoj man kan skriva om ha d bra chipp chopp så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0