sovrum :)

åååååååh d blev så FINT! ja va idag på dtan me kim o glodde ..så blev sista affären hemtex.. o där blev ja lite fattigare men daaaamn va nice  :D köpte nytt överkast o nya gardiner t sovrummet.. känns som ett helt nytt sovrum så myyyysigt! cristo tyckte me d blev jätte fint! ja går förbi hela tiden o kollar in hihi d blev turkost överkast o bruna o turlosa panellängder.. nu fattas bara bruna stora kuddar på sängen o sen en turkos lampskärm kommer bli så fint :))

när cristo kom hem från jobbet så åkte vi t hc o hamna på mc donalds me jonte :) sen gick vi t djuraffären o kolla lite o nu e d klart.. d blir två såna äckliga stora tamråtter... men dom kommer va små bebisar när vi köper dom.. dom skulle få in dom vecka 8 trodde hon :) o han ska få två st på en gång då dom tydligen vill ha sällskap ehhe så jonte e så lycklig.. d enda han prata om på vägen hem va dom där fula råttorna hahaha kan inte rå för att ja inte tycker om dom hahaha d ryser i kroppen på mig när ja tänker på dom heheh konstigt har aldrig vart så innan me råttor men nu blää råttor e i mina ögon mat t ormar hahaha ..

nä nu börjar paradise hotel igen måste röra mig skriver imööörn chipp chopp o go natt

Kommentarer
Postat av: Carro

Visst e det kul man att inreda sitt hem med nya saker.Vad kul för honom att få 2 st råttor det vill jag med ha.Men hunden skulle säkert käka upp dom.

2010-01-26 @ 15:29:39
URL: http://lovelyrose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0