Söndag!

idag vakna antonie o hade lite feber inte hög alls men grinig va hna.. o så såg ja i munnen att nu lyser d vitt på tre ställen ja såg innan att d va på tre ställen men ny lyser d vitt stackars liten ..dessa dumma tänder så konstigt hur dom kan påvärka vissa barn så mycket o andra inget alls!

dagen har vart rätt rullande hehe.. vakna imorse o dagen börja me lite gnäll som sagt o även nicole har tänder på g så två små griniga pluttisar som skrek ikapp hehe ... sen börja mina packa sina saker o ja börja rensa min garderob me alla vinerkläder ehhe o en hel del dök upp :)

kom på en sak nu när ja sitter o skriver hahaha när ja va barnvakt åt kevin i helgen så sitter han o ja på golvet o leker me antonie då jonte inte hade kommit hem än... o så säger han från ingenstans till mig... camilla va fin du e ! hahahaha o ja ba vaaa sa du? o han upprepa du e så fin camilla hahahhahhahahaa hallååå ursäkta men hur gullit va inte d från ingenstans lixom.. d gjorde min dag kan ja lova :) d e så roligt för många ggn undrar man verkligen vad som försegår i barns huvve hehehe gullunge! 
alla fall....

kl blev lunch o mina begav sig mot gbg .. o ja börja styra här hemma... nyss ringde storesyster o fråga om ja ville me o handla.. o ja behöver handla mer frukt t jontes smoothie som han har blivit lite besatt av ..d e ju as bra o veta att han gillar nått så nyttigt ... d e ju en massa frukt o vitaminer som e super duper bra :D även antonie fick ett glas smoothie imorse o skrek efter mer haha så söt!

så nu blire lite snabb käk medan lilleman sover sen åka o handla.. barnen får stanna me cristo.. jonte åkte iväg me en granne t en skidbacke för o åka pulka hahah den e grovt stor hahaha så ja skicka me han hjälm :S o bad han snällt att inte åka från toppen ..o han loooooooooova mig att han inte skulle göra d.. men d återstår o ser om han kommer hem välbehållen HJÄLP!

nä nu blire käk sen åka iväg en sväng!

skriver senare :) chipp chopp så länge!

Kommentarer
Postat av: PRECIOSO

Tack tjejen! Ja det är skit kul att läsa andra mammabloggar :) just nu har vi precis käkat o ska vila...



Stackaren som får tänder.. Har en liten här hemma som oxå får de.. fast han är 1,7år

2010-01-24 @ 14:41:54
URL: http://www.precioso.se
Postat av: mina

hehe va gullig han e min pojke han kan va så här hemma me emellanåt helt underbar o lägger märke till om man har nya strumpor hahaha

2010-01-24 @ 21:58:15
URL: http://minaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0