snö snö mera snö !

vill inte ha mera snö! e så trött på snö! man ramlar o slår halvt ihjäl sig men kan inte köra vagnen vart som helst utan måste gå runt halva området för o hitta en lucka utan snö ! d e kallt oavsett hur mycket kläder mna en tar på sig så blir man blot o fryser.. d går inte titta då snön  kommer rakt i ens ögon ahhaha ska ja fortsätta o klaga på snön!??? d enda som e skönt me snön e att d blir lite ljusare o d ser mysigt ut när man kollar ut.. men mysigt e ju igentligen d sista snön e när man får känning på den asg!  d ska va snö på julafton sen kan d va bra .

pappa har som sagt 6 dm snö hemma hos dom.. o här på min gård e d ca 3 dm sinnesjukt blääää!

slut skrivet om snö!

igår när vi äntligen fick antonie o somna så sov han i ca 40 min sen vakna han pigg som en mört o vägra sova så uppe va man t tolv igen fy va trött man va! så imorse skulle cristo ge mig sov morron men som vanligt slutar min sovmorron me att vi byter plats ..ja går upp för ja kan inte somna om fast ja e super trött.. o cristo går o lägger sig ens tund hahahah typiskt när man väl ska få sova ! får ta mig ett skönt bad sen istället ..tar igen min vila i badet!

idag ska ja försöka fortsätta me källare ...d e så mycket som ja vill göra här hemma men har svårt o ta tag i d vet inte vart ja ska börja ehehhe ..
alla fall tänkte faktiskt baka lite bröd om lilleman tillåter hehe .. han har vart super grinig hela morronen men nu somna han äntligen om!
sen blev ja bjuden in t grannen så minstingarna kan leka lite :))

nä nu ska ja kolla lite bloggar sen e d bara o sätta igång me allt som måste fixas här hemma!

chipp chopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0