sjukt pigg! + tatoooo :))

fick nyss ett sms om att min tatuerare kommer t mig om två veckor jaaaaaaaaaaaaaaaaaa :) ja igentligen skulle han bara fixa o fylla i två av mina gammla tatueringar men ja kan inte låta bli o fylla på min kropp så d blir ett projekt denna gång me ja kna inte låta bli ahhaha d e ju så otroligt vackert.. o nej ni behöver inte tycka d o ja struntar i va ni tycker d e min kropp o ja gör precis som ja vill.. glöm inte att ja inte talar om för er va ni ska sluta me ;) :P

o på tal om nått annat ja e super pigg känns som ja har sovit hela dan... ja har inte vart så här pigg på år o dar verkligen! fattar inte vart den energikicken kom ifrån.. o d blir nog vacker in´morn när kl ringer :S

måste nog gå o lägga mig nu innan lilleman vaknar o vill ha sin dos av välling ..hoppas han inte vill ha dne inatt ..han har nätter då han bara vill ha nappen.. o innan han somna så åt han nästan 200 i välling så hungrig lär han ju inte va.. vi får se hur d blir men sängen ska ja besöka nu tänkte ja.. får försöka nocka mig sj me en kudde lr nått ahhaha kan ta gitarren o slå till mi själv me ..landar mjukt lär ja ju göra alla fall :P

go natt gott folk ses o hörs imorn bye bye


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ohh va kul att göra om lite.Kan du inte lägga ut en bild så jag får se?PussPuss<3

2010-01-26 @ 08:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0