shopping!

tjingeling på er... idag va ja en sväng på stan som ja skrev innan :) d ja skulle ha va självklart slut men d blev vist lite annat som igentligen inte skulle följa me mig hem.. men kunde inte låta bli :)) blev två snygga tröjor t cristo en ny jacka t jonte 2 bodyn t antonie ett par taights t mig alla mina har en tendens o gå sönder hahaha o så lite mer shopping t världens sötaste guddotter nicole :)) kan inte låta bli flick kläder e ju för gullit! får ja en dotter nån gång kan ja lova att ja överlåter ekonomin t cristo hahahaha annars kommer vi bli panka varje månad!

alla fall väl hemma blev d o ta ett bad me lilleman o fortsätta o fixa hemma :)

fattar inte antonie sover sönder sig jääääämt när ja e iväg o när ja väl e hemma o han somnar så sover han bara max 30 min! men nu bara för att ja inte la mig så har han nu sovit i snart två timmar :S han tar nog igen all sömn som han missa igår natt stackarn! ... ingea tänder har spruckit än heller :( ...


nä nu får ja avsluta detta inlägg för ja ska hinna o ta upp mer ren tvätt innan lilleman vaknar o e på mig heheh

här kommer dagens låt kram kram så länge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0