Massage!!!

idag blev vi klara me alla kartonger o ja hitta äntligen min efterlängtade vinter jacka jaaaaaaaaaaaa!!! visserligne har ja en ny brun super snygg o aaas varm jacka men d e skönt o kunna byta av ibalnd just för att den e så himla varm ! skulle få en fin av mamma lr låna men den hamna vist i nån annans händer :S  men men nu har ja alla fall ett byte :)) så d e skönt! hitta även massor me kartonger me bebis o barn leksaker fyfan va grejer jonte hade ... så nu står allt i dushen för o bli rena lr bebisleksakerna alla fall resten va för typ 2-4 års åldern! o d fick va kvar i kartongerna hehehe

idag har ja ringt o bokat tid för 2 timmars helkroppsmassage LOOOOVELYYYYY!!!!!!!! ikväll kl 19.00 ligger ja där me mina hörlurar o lyssnar på lugn o skönt musi o bara njuter ooooh va skönt måste bara in o raka bena först hahaha lr benet har inte kunnat raka baksidan av mitt ena ben då ja tatuera hela vaden heheheh men nu känns d inte som att d e nån stor skorpa kvar :))
ska alla fall bli hur härligt som helst!
måste bara se till o köpa me mig nått man kan äta efteråt så ja inte svimmar av!

nä nu ska ja ta min griniga kille som e me cristo där nere o ja hör hur arg han e hehe

höres ikväll om ja pallar skriva efter massagen :) ska skvallra om hur super nice d va :P

hihi chipp chopp så länge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0