Massage turen :)

okej vakna idag av att ja kände mig riktig jävla sönderslagen, i natt kunde ja knappt ligga på rygg för d kändes som ja hade blåmärken på hel min rygg! har dock inte ont i ryggen men på huden ...mygod kvinnan va bland d trevligaste ja träffat log hela tiden o försökte ha en konversation som inte alls blev lyckad men när hon satte händerna i mig trodde ja att ja hade ett monster vid mig ! d börja me att ja gick in t henne o damen kunde knappt nån svenska utan d blev som en en liten lek att ja fick stå o gissa till mig va hon sa lr avsluta meningen åt henne hehe.. okej sen säger hon klä av dig o lägg dig me huvvet här så peka hon på ansikts hålet... okej tänkte ja aå av me kläderna o la mig... o hon börja linda in mig me en massa varma täcken o filtar super skönt plus en värme lampa som hon satte över stället hon massera på... när hon väl börja så tar hon nån kräm o börja knåda på mina axlar..o ja trodde ja skulle dö ..o säger till henne att ja har ont i mina axlar du måste göra förskitigt...men hon säger bara t svars d e salva d e salva o ja försöker igen men säger istället  du måste göra försiktigt o tänk då att ja prata i snigel fart..men hon fortsatte d e salva så ja tänkte ja får bara bita ihopp o stå ut för kvinnar förstog inte va ja sa!  sen åkte oljan på o hon satte igång ordentligt... o ja tänkte flera ggn ja säger stopp o klär på mig o drar..för så hårt som hon gjorde, ja tror hon kände varenda ben o kota i min kropp o inte nog me d.. medans hon drog o drog så knäcktes hennes fingrar mot min rygg ääääh :S okej men efter ett tag så börja hon jobba sig neråt me svanken o när hon väl jobba sig upp igen så kontsigtj nog så gjorde d inte ett dugg ont nät hon rörde mina axlar :) så hon viste va hon gjorde... o massage ska ju igentligen inte va skönt d ska ju faktiskt ta bort alla knutar o allt ont som ligger o d känns! alla fall efter ett tag så tar hon fram papper o börjar torka bort oljan o ja tänte okej nu e ryggen klar skööönt äntligne lixom efter den onda upplevelsen.. men NEEEEEEEEEEEEEEEEJ JA HADE FEL! kvinnan tar fram nån slags plasthanduk o lägger på ryggen o hon börja rå slå mig hahahah hallå kvinna va gör du tänkte ja.. va fan e nu detta hahahah efter mycket stryk på ryggen så börjar hon o massera mina ben o ja tänkte hon kommer ge mig kramp i vaden med hennes hårda tag, o ja kunde känna flera ggn hur krampen nästan kom men försökta slappna av så mycket ja kunde...o sen kom pappret o ja tänkte neeeeeeeeeeeej nu ska hon börja slå mig igen hahaha o d gjorde hon ju! o d körde hon på varende del av kroppen o medans ja låg där me ögonen stängde så slog tanken mig ..shit va kommer hon göra i mitt ansikte bitch slappa mig ahhahahah o ja kunde knappt hålla mig för skratt! men hon daska typ bara till mig hahahaha sjukt asså! rätt va d va så lämna hon rummet o kom in me en mugg vatten t mig o sa du måste dricka d e en lång tid d här o din kropp behöver vatten o ja kände oooh va gott efter att näsan blivit totalt igentäppt! sätter läpparna i glaset o d e varmt vatten!!!!! (ja vet att d e bra för kroppen me kokat vatten) men hallå ja har svårt o dricka kallt vatten denna årstid så ja kämpa sönder mig för o få i mig vattnet utan o spy o ja kände hur d vände i magen på sig.. o ja sa ja kan inte dricka mer o hon sar då dricka dricka lång tid.. shit ja kommer spy va nästa tanke men tog två klunkar till os en sa d stopp .ja vifta me handen i ansiktet o sa nej ja kan inte mer o då tog hon muggen o sa okej d räcker! sen alla fall när hon va klar me hela min kropp så känner ja hur hon börjar släppa ut mitt hår ..o ja tänkte va fan detta ingår ju inte o ja hade stans dreadds i skallen som ja hade planerat o tvätta ur när ja kom hem!  o ja börja på en gång mitt hår har tover o hon nicka på o sa mycket skönt hår mycket skönt hår... ääh okej :S sen börjar hon o pilla skönt i hårbotten o ja tänkte jaaa äntligen detta e nog avslutningen o få lite mys i håret! men senrätt va d e så sätter hon naglarna i min skalle o börja riva mig så hårt i huvvet fram o tbaka o ja tänkte fan hon kommer riva ut hjärnan på mig så som hon grävde i skallen på mig.. o ja kände hur d börja brännas i huvet.. o tänkte nu blöder ja o hon har säkert fullt me blog under naglarna! min hjälp! men d sjukaste av allt va att när ja hade tagit på mig alla kläder o reste på mig så hade ja inte ont i kroppen helt sjukt.. ja sa t cristo d e nån konstig skum känsla me d hela.. d gjorde sjukt ont nästan hela tiden men på samma gång så blev d som en befrielse ja kände mig helt platt om axlarna när ja gick ut ...kändes som all tyngd på dom va borta.. o d e väl meningen me d hela! men d  va en upplevelse måste ja säga o ja kommer nog göra om d men inte i 2 timmar!

hahaha så där ser inte min ut men d känns som så asg!
d va min upplevelse! härlig o fruktansvärd på samma gång :)) men en upplevelse va d alla fall kan ja lova!

nu blire o hänga upp tvätten som e klar ... innan lilleman vaknar chipp chopp så länge höres sen då kommer även dagens låt :)

Kommentarer
Postat av: mina

hahahahahahahaha men guuuuuuuuuuuuud! jag hade nog gått därifrån hahah men tur att de kändes skönt efteråt då! hahaha kan inte sluta skratta sorry haha

2010-01-15 @ 09:33:18
URL: http://minaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0