gott nytt år!

hj hej ville bara önska alla som läser min blogg ett gott nytt år..o hoppas att ni får en bättre start än oss heheh här i pappas hus e d två som har magsjuka cristos lillebror andres o jennys man henka fyfan vilket roligt sätt o inviga d nya året på .. va vaken mesta delen av natten då andres börja spy o hans föräldrar va på fest me min pappa ... o lilleman som vakna o grät som bara den ..o fyfan säger ja vilken natt men man tycker ju att man borde bli van men man vänjer sig aldrig ... lika trött varje gång eheh.. alla fall nu håller vi på o lägger in bilder från igår... så laddar upp lite bilder senare :)

just nu måste vi hjälpa pappa o dom som kommer me alla saker från lokalen från igår ... så så fort ja kan o får lite tid över så laddar ja upp bilder ja loooovar :) höres om en stund da chipp chopp

just d .. ina tatueringar blev dom bästa fyfan va nöööjd ja e !

o han ska komma t mig i januari så om nån vill gadda sig så säg till så ja kan förbereda han om hur många vi blir... han e profesionell o har egen studio så inget o va orolig för o han e gryyyym .. biler på mina tatoos kommer me om ja lyckas fånga upp dom bra på systemkameran :) (som ja råka tappa i golvet igår upps)

chipp chopp så länge

Kommentarer
Postat av: mina

av de lilla jag såg så såg dom jätte fina ut :D jag vill absolut tatuera mej om han e där när vi kommer!! kram

2010-01-01 @ 16:27:45
URL: http://minaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0