Fredagsmyyys :)

mys o mys hahaha fredag e d alla fall... ja sitter i datan o har slängt upp mina ben hos cristo som pillar o killar för fullt :) o glor samtidigt på film... lilleman somna redan vid tjugo i nio o jonte kollar film i sitt rum o ska sova när dne e slut... d va vårat mys hahahaha alla fall som sagt så e d ju alla fall fredag o ja får mitt kill på fötterna :D

idag va ja ju hos tandis me jonte han va duktig som vanligt o han ska nu fp ny tandläkare då hans flyttat t sthlm :( hon va verkligen suuper bra me barn! men hoppas att den nya e lika bra! för sköterskan vi hade idag va lite små snurrig o lite speciell tycker ja.. men men  jonte hade inga hål men behöver som vanligt sån extra skydd då han har som mig frätande saliv så hål kommer i längden om han inte får ett extra skydd .  så dit blire o gå igen i mars!

efter besöket hos tandis gick ja o barnen en sväng t hc o handla hem lite som behövdes.. kolla lite presenter me ..men hitta inget :( får kolla mer när ja e utan mina kids.. inte lätt o koncentrera sig när den ena gbäller o frågar e du klar snart o den andra som får smått panik när vagnen inte rör sig på några sekunder haahha .. får bli en sväng t stan imorn för jonte ska ju på kalas på söndag... funderar starkt på o lägga mgi o sova en halvtimma i ett solarium gud va skönt! aaaa så får d bli imorn blire stan o solning! UNDERBART! värme värme värme.. e grovt sugen på o basta me haha men d e ju inte lika lätt!
efter hc så träffa ja kusin maribel o hennes söta ungar o tog oss en måltid påmc donalds eheh sen hem ..kan lova att d va skönt o komma hem.. har vart ivög hela dan känns d som .

nu till nått helt annat!

min syster berätta idag att Ne-Yo kommer t sverige... ja VIIIIILL BEFINNA MIG I MALMÖ DEN 25 FEBRUARI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! han kommer dit då.. finns en hel del anledningar till att ja inte kan åka :( 1. j'vligt långt t malmö 2. kostar en del o bara åka t malmö 3. blir för lång stund o va borta från lilleman e nog inte redo för d än 4.har ingenstans o sova då båda mina kusiner har flyttat därifrån :( buuuuhuuuu allt i denna smet e en riktig BUUUHUUUUU fan kunde han inte bara välja o komma t sthlm istället så hade ja kunna se han :) men neeeej välj malmö som ligger längst ifrån mig!

cristo däremot vill t sthlm då R-kelly kommer dit! skulle kunna se han me ...men om ja fick välja mellan dom så skulle d bli ne-yo helt klart.. vist diggar r-kellys gammla musik o d va tydligen bara d han skulle köra sp då e d okej.. men ändp ne-yo gåt före r-kelly ...faaaaaaaaaaaaaaan oxå kunde han inte komma i sommar när lilleman e lite större o man har börjat jobba o kan ta in på hotell lixom ...ooooooooooooooooooooooooooooooooooh blir gäääälen! ja ja ja får drömma mig bort :) som ja alltid gör hahahaha d duger för ett tag :P sen vaknar man till o inser att så e inte läget o kommer ine bli heller :(

nähä nu ere dags o läsa lite bloggar sen gooonatt om tanden låter mig sova!

så gonatt gott folk o ha en trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0