fredag+candyland!

tjänna! idag blev d en snabbis t stan me mamma o storesyster o john då syrran hennes man o lille john ska resa i april skojar ni att man e lite avis lr hihäään!!!  vill me utomlands vill me t solen o värmen gud va underbart! slippa denna kyla... men vill inte åka nu när lilleman e så liten får se om d kanske blir i sommar lr så får d helt enkelt bli nästa sommar :) o så får vi dra t öland lr nått sånt mysigt ! ja ja känns långt t sommarn ehhee alla fall... när dom satt inne på resebyrån så tog ja me john  o köpte klubba o festis blev jobbit o sitta där inne o suktas köpte även lite paket t våran super söta guddotter nicole som snart fyller 1 år fyfan va tiden går snabbt helt sjukt ! sen åkte vi en sväng t nya godisaffären candyland MY GOD! VA STOOOOOOOOOOOOOOOOOR!!! fan ja vart helt så där chockad stog me öppen mun ahha dom hade tillome två kasser me RULLBAND! o man fick ta korg o grejer när man skulle handla a ja hadla alla fall massa gott i nötbaren hahaha d fanns me sjukt gott.. en bar me massa olika nötter av olika slag ... sen blev d o köpa lite godis t jonte o wille som ska komma o sova hos oss imorn :)

kom hem dega lite me cristo o antonie sen kom äntligen jonte hem :))

nu ställde ja mig för o göra kalopps men kom på att ja har fan inga morötter :( o ja som ville äta kalopps så ja cristo vart as glad o beställde istället köttgryta me ayoli o lime o ris ..så d e ju me gott men inget ja va direkt sugen på.. men d e ju morrondagens middag så hoppas ja e sugen på d :)

segt d e då när inte idol e lr inget paradise hotell :( fan på tal om ph ja har ändå tyckt att cimon har rätt mycket vett ändå i skallen tills ja läste idiotens blogg.. fyfan vikken sjuk määnniska snacka en massa skit om mammor me barn hur han hatar barn skrik o nästa gång han e på cafe o fikar o han hör en bebis så vill han kasta ungen genom fönstret vikken normal människa säger såna saker?? man behöver inte älska barn men fan kom igen lite respekt för dom små liven!!!!! IDIOT!

nä nu gnäller antonie ihjäl sig.. ska fixa hans gröt .. sen blire nog sängen för hans del han e så trött!!! o så blire lite mys för mig o cristo, ja ladda ner twilight saga new moon ska ÄNTLIGEN SE DEN! cristo har en tendens o inte låta mig se o tvingar mig o vänta då d faktiskt e skit kvalite hahahahahahha gullit ändå att inte den dåliga e bra nog för mig hahaha så kan man ju me se på saken asg!

nä nu kallar plikten ... shoohooo så länge pöös

Kommentarer
Postat av: Olivia Lindström

Jag har en utlottning i min blogg som gäller en Face Cleaning Gel från Apivita. Jag hoppas att du vill vara med, det är helt gratis!



http://olivialindstrom.wordpress.com/2010/01/03/utlottning/



/Olivia Lindström - En blogg om skönhet

2010-01-08 @ 23:32:26
URL: http://olivialindstrom.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0