farig dag!

Idag börja dan me o gå t öppna förskolan me lilleman ..jonte va i skolan o cristo jobba. o så som antonie trivdes där på öf :) så många barn o mycket o titta på o dessutom friheten o kunna röra sig fritt o krypa omkring vart han vill i olika rum utan o höra nej nej aj aj osv visst vi bor väldigt stort men han kan ändå inte röra sig överallt  d e ju fortfarande saker som e otäckt som bordet krukor  tv tvbänk osv osv ja ni vet sånt man har hemma som man flyttar runt på när barnen e nere på golvet o utforskar :)  idag va inte sångstunden lika kul då vi sjöng sånger där man gick in mot varandra i en ring o d va lite otäckt hehehe ..  efter att antonie käkat lunch så gick vi hem för o umgås me cristo som eventuellt ska jobba kväll idag ..han va reserv så vi får se om dom ringer lr om han får stanna hemma .. stannar han hemma så skulle d underlätta väldigt mycket för mig.. då ja måste t hc o handla saker t jontes utflykt plus hämta jonte på fritat kl 16.00  han brukar gå hem sj men han tycker d e otäckt o gå sj när d e mörkt o ja tänker absolut inte tvinga han t d... tycker sj d e grymt obehagligt o gå ute sj när d e mörkt o ja e vuxen!  stannar cristo hemma så slipper ja dra ut o in på antonie ..inte kul alls för han o undviker gärna d om ja kan! speciellt när d e så kallt ute!  ville ta en sväng på stan me utan barn o sätta mig o bara ta en fika i lugn o ro me en kompis ..men får se va tiden räcker till o om han ens får stann  hemma!



imorn ska som sagt jonte åka skridskor vilket han verkligen älskar! d blir första gången i år :)) funderar me på o ta nån dag o sticka iväg me han o åka lite :)) skulle han nog uppskatta min stora plutt!

har nyss ätit o d känns osm ja ska explodera hehe gjorde kyckling gryta me curry o ris o sallad fyfan va d blev gott!!!!!! tror nog båda barnen kommer att tyka om d.. cristo behöver ja aldrig oroa mi för han älskar all min mat hahaha ! vill bara slänga mig i ett bad .. näj dom mina tatueringar e inte helt läkta än, d e en som e lite pytte skorpor kvar på men ja har redan badat tre ggn ja kan fan inte låta bli mitt badkar ahaha d e min stora drog under vintertiden asg!

ja nu måste ja nog sätta lite fart om ja ska hinna me allt pust!

här kommer dagens låt  :)

enjoy!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0