bokat o klart !

så nu e d gjort :S ja fick en akut tid redan idag kl 12.40 t tandis..dom sa att ja förmodligen behövde pencilin då d måste blivit nån kraftig infektion fyfan ja e sååå nervös nu ..höll på o börja tjuta bara ja prata me kvinnan i telefonen gud ..men hon lugna mig väldigt bra! så idag tar dom tanden som e akut o sen börjar vi från grunden nästa gång på en normal bokad tid ...fyfan!

o så va d lite komisk me haha mina som vart på optikern o ja vet att ja själv behöver gå dit.. då ja känner mig rätt halv blind ..o så från ingenstans börja ja sortera min reklam som kommit o va låg där da.. en värdecheck på 300 kr så då ringde ja o boka in tid då d blir gratis!
men d e inte förns på lördag... o ja vet redan va dom kommer säga ..att ja behöver dom! men men kan ju hoppas på läs o ansrängnings glasögon! men d tvivlar ja på hahaha då ja på riktigt ser som om ja vore halv blind ahha alla fall..

idag ska ja även klippa jonte får se om ja orkar ..kommer bli rätt så farit ändå idag ..o me tanke på hur mycket snö d e ute..fyfan man kan inte ens se vårat staket längre helt sjukt! snön va upp t jontes knän på riktigt asså! han va helt chockad o inte fan har dom skottat ett skit så d ska bli kul o gå ut me vagnen kommer bli stans träningspass o kommer förmodligen bli riktigt irriterad på vägen me oooh ser inte fram mot nått som kommer ske under denna dag ...lr jo hemkomsten från allt ahhahaha

chipp chopp nu ska ja ta o lägga antonie en stund innan ja ska åka ha re bra så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0