Antonie 9 månader!

Världens finaste Antonie blir 9 hela månader idag sjuuuuuuuuuuuuuuuukt JA VET!!!! fyfan han va nyss en liten pluttis som inte sa nått när man myste me han.. nu får man knppt mysa när man vill utan d ska nu va på hans begär ahahha min lilla kille så underbar e han!

inte den nyaste bilden men han e för go på denna :))


rensa även ur hans garderob idag hjälp va kläder d låg där som inte ens va använda upps.. får nog lägga av o handla så mycket kläder till han hela tiden... d e svårt o låta bli d e ju så gullit ..minns när jonte me va liten handla sönder mig hitta även nu när antonie föddes kläder me prislappar kvar från att jonte va bebis sjukt ehhehe så nu e d en heeel kartong me för små kläder som hade legat i lådorna hehe  skönt o bli av me lite så man slipper riva sönder sig i lådan om man ska ha nått speciellt :)

blev ingen chilli con carne idag hade inte alla saker hemma :( så d blev mousaka o d blev en hit :) antonie o jonte älska d :)) så d va ju tur hihi ska ta o frysa in lite t lilleman !

dagen har gått åt till att tvätta tvätta tvätta gud va tvätt man kan samla på sig snabbt!

hoppas att cristo kommer snart han sluta 18.15 hoppas d inte tar allt för lång tid ..saknar han ..han har vart borta sen halv 7 i morse :((  o ja behöver en massage!!!! har ont i mina axlar!

ja ja nu blire o leta utomlandsresa! hoppas på o få utbetalning från cp försäkringskassan snart hoppas alla fall d! o då blire teneriffa i april me syrran hennes man o barn o även moster o hennes döttrar! hoppas hoppas hoppas!!!!!

ja har funderat rätt länge på o börja me nått tema på min blogg.. alla kör ju me dagens klädplagg men palla INTE JA! vill inte ta en massa bilder på mig själv o ladda upp ...så ja tänkte att ja kanske ska köra på dagens låt :) o d kan bli rätt kul ahahha hitta en massa gammla godinar :)) så ja börjar nog me d ikväll lr imorn håll utkik ahaha :P
dö inte bara min musiksmak e skitzo! ja e allätare kan nog lyssna på allt förutom grov hårdrock annars går nog fan allt hem i mina öron.. men bäst av allt e ju ändå tjutmusik hahaha alla dessa snyft RnB o balader :) ja vi märker va som kommer att laddar upp :) 

 
chipp chopp så länge på er alla glada!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!

Hoppas allt är fint,grattis på 9 månadersdagen :-)

Jorå,jag skrev skriftligt för jag överklaga på telefon innan,tillslut fick jag överklaga skriftligt.. Detta va i mars,min skriftliga skrev jag i Juni,på gränsen att jag missa det för hade 3 månader på mig.. Så 6 månader efter fick jag RÄTT :-D Alla pengar jag missat kom i tisdags.. LYCKLIG!

Och nu får jag mera peng i måanden.. Tänk om jag inte skrivit brevet!!

Lycka till!

2010-01-09 @ 19:11:31
URL: http://miliannova.blogg.se/
Postat av: (¯`¬•» ★Mamma Till Felicia

va söööt



o grattis på 9 månader tihihi

2010-01-09 @ 23:06:50
URL: http://mami89.blogspot.com
Postat av: Mormor

Grattis till lilleman,presenten får han i efterskott då jag inte kunde köra bil igår för jag hade världens ryggvärk.Nu har mormor o morfar oxå bokat Teneriffa ifall du inte hört det,hihi.Jag määääääääääää vill.Hoppas ni oxå kan åka.Vore så himla kul men vi får se//Puss kram älskar dej

2010-01-10 @ 09:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0