Äntligen fredag :)

Uppdatering från igår .. hade ingen ork o skriva igår efter den dagen ...så d får bli lite uppdatering nu ehhe... igår va ja som sagt på tandläkaren äntligen efter 10 år ! ja hade pratat me dom innan om hur ja kände inför att gå... hon som tog emot mig o blev min tandläkare va super bra o viste precis hur hon skulle lugna mig o d gick jätte bra.. hade fått en akut allvarlig infektion i tandköttet o d va därfrö ja hade så ont o inte kunde stänga munnen..ja hade tillome hunnit bli svullen i kinden.. så medecin morron o kväll i 10 dar..sen blire o påbörja hela min behandling ta bort tandsten o laga lite hål hon såg ett som va lite större o sen små hål som inte ens behövdes lagas men vi ska ta d alla fall då ja har frätande saliv vilket gör att även om ja borstar noga o även om ja lägger ner allt i socker väg så kommer ja ändå få hål... jonte har tyvärr samma problem o då e ja ändå rätt hård me han att sötsaker blire på lördagar o läsk blir me bara på lördagar! men ändå får han hål stackars han! lr oss ahhahah

nä nä slut om detta kommer gråta när allt e slut för då kommer ja va luspank ehhehe :P

senare under dagen hade ja bara allmänt ont i munnen o orka faktiskt inte gör mycket kunde lixom inte koncentrera mig på nått... hjälpte jonte me hans glosor så dom satte sig på hans hjärna hehe o sen blev d o läsa för han... antonie somna redan vid tjugo i åtta han hade inte sovit sen kl 13 på dan så han bara rådäcka när vi stog upp hahahaha så lite roligt ut måste ja säga haha så d blev o lägga sig tidigt me cristo då han me skulle upp super tidigt idag.. men d sluta me att ja gick upp efter kanske 15 min hade så j'''''''''la ont så ja tog mig lite värktabletter o satte mig i datan o när ja kände att tabletterna börja värka gick ja o la mig o somna snabbt!
natten va tyvärr inte lika skoj.. antonie har vart vaken massor o tandvärken kom t baka... o när väl kl ringde så hade han somnat om o ja sov som skönast o ja tänkte ja kan snooza idag i tio min alla fall... o vem kommer in då da jo jonte o säger mamma ja e hungrig hahahaah så d va bara för mig o knata upp! imorn behöver ja inte gå upp av en väckarklocka alla fall skööönt!

idag ska ja en sväng t hc måste handla lite t frysen så ja tänkte ta d senare då jonte kommer hem från skolan kl 12 o sen ska han t tandis så får ta hc efter d... ja som ville ta d på förmiddan utan barn men så här får d bli ...har itne mycket till val...

nä nu måste ja dra mig ska va lite social me jonte innan han går t skolan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0