underbara son!

ja har skrivit d förut men kommer skriva d igen... JA HAR VÄRLDENS FINASTE SON!

han kom ut från hans rum för en stund sen o ropa på mig o han kunde inte sova... för han hade ont i magen för han kunde inte sluta tänka på framtiden... ifall d skulle bli krig o han skulle förlora mig lr antonie o så rabblades d upp en hel del namn... o ifall han skulle få styk av tonåringar när han själv e tonåring osv en hel del tankar snurra i hans huvve... stackars.. o allt börja av att han läste ett skämt från en skämtbok som min mamma köpt t han för ett tag sen .. o så va d ett grovt skämt om krig da.. Allabarnen klarade bombanfallet utom frans för han hade ingen chans!   när han läste upp den t mig så kunde ja inte hålla mig för skratt o ja kände mig så himla hemsk där sitter han o gråter för han tänker på hur elakt detta skämt va.. o ja börjar skratta men d lät så himla kul när han börja läsa d..o så blev ja påmind om när ja själv va liten hur ja o jenny min syster satt o läste alla barnen skämt o skratta ihjäl oss o även hitta på egna ...alla fall  men ja bad om ursäkt o gav han en stor kram o så prata vi ett bra tag o ja förklara en hel del till han så nu e han lugnare.. o ja väntar bara på att han ska somna så ja kan släcka hans lampa o gå o sova ja me.. e super trött...

imorn blire o baka bröd tror ja... har sagt en miljon ggn att ja måste baka bröd men kommer aldrig t skott... men planerna går inte alltid som man vill när man e hemma sj me småttingar o speciellt inte me småttingar som klänger på ens ben o gärna vill sitta på ens arm o inte mår riktigt bra hehehe ...ja ni mammor vet hur d kan bli ibland :)

nu blire blogg läsning sen bädden .. ha en fin natt alla

GONATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0