sov dags!

Nu sover äntligen lilleman .. idag kröp han så snabbt att han snubbla på sin egna hand o dunka rakt ner i golvet me munnen först stackars va han skrek o blod i hela munnen plutten... över läppen sprack på två ställen då båda tänderna gick rakt in i läppen d blev en stor fläskläpp men efter lite iskallt vatten i flaskan så sluta d alla fall att blöda o han tog emot nappen som tur va :) efter detta så har hans dag vart helt gnällig.. inget har vart bra tror han hade ont i läppen.. 

idag försökte ja även få me mig jonte ut på en promenad då ja verkligen kände att ja behövde komma ut men han ville inte.. o när han väl kände för o gå ut så va d för sent för o dra ut lilleman för han skulle ha däckat i vagnen då.. så d va bara o stanna hemma o underhålla oss alla tre ...spela lite familjespel me jonte o hade en grinig antonie på ármen ehhe 


fyfaaaaaan alla mina serier har uppehåll .. blääää va ska ja göra när antonie sover o jonte e i skolan o cristo jobbar?????? måste hitta nån ny o kolla på hehehe

nä måste ringa upp min syster igen prata me henne innan ... o jessie skulle du fått lov o bo här så skulle ja personligen satt mig på bussen för o åka o hämta dig.. älskar dig syster!
väldens goaste lillasyster!


får skriva mer sen bye bye så länge


 


Kommentarer
Postat av: jessica

jag älskar dig världens bästa syster <3<3<3<3<3

2010-02-26 @ 15:21:40
URL: http://jessipesii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0