segt!

herre min hjälp finns absolut inget o kolla på i tvn... blir tokig... so u think u can dance går ju men ja vet redan vem som vinner ... ingen bra film lr nått ju :(

idag när cristo kom hem från jobbet fick han va lite me antonie som åkte på feber :( så ja kunde gå t netto o handla mjölk! fick sällskap av min granne zahra skönt o slippa gå alldeles sj i mörkret :)


idag fick ja även svar på om jonte kunde få börja på thaiboxning mma o jujutsi (vet ej hur man stavar men alla fall) d kunde han :D o han börjar redan på torsdag :)) han e överlycklig o ja me .... så på torsdagar e d thaiboxning i 45 min o så tror ja d va tis o ons som d va mma o jujutsi i en timma... får se va han tycker om d .. men han behöver ha nått o se fram emot o även ha nått o göra.. o han älskar ju allt som har me kamp o göra hehe

näää fyyy va trött ja ... o ja kan inte gå o  lägga mig än för cristos mat står i ugnen han ska upp imorn kl halv fem o jobba...
själv så håller ja på o ändrar mitt cv o min ansökan då ja hitta ett till jobb som ja tänkte söka .. inget ja skulle vilja hålla på me i all framtid om man säger så men ett jobb o ha innan man sätter i gång me skolan.. har funderat länge nu på o plugga t fritidspedagog... o d blir i såna fall efter sommaren men innan dess vill ja ju gärna ha nått o göra om man säger så... har ju gått hemma ett år nu o d känns att man behöver lite ändring i sin vardag :) ska bli skönt me rutiner för en själv me :)) nä nu ska ja glo lite fb sen blire o ta ut maten o sen bums i säng :)

så sooov gott alla goa som orkar läsa min blogg heheh chippp chopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0